„A Scania és a Nobel Media új partneri együttműködésének alapja a kutatás és fejlesztés, az innováció, valamint az ötletek ereje iránti erős elkötelezettségünk. Mindkét fél szeretne világméretű kihívásokkal foglalkozni és megosztani egymással a fenntartható jövő megteremtése iránti érdeklődését” – mondta Erik Ljungberg, a Scania vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke. A Scania nagy figyelmet fordít a kutatásra és fejlesztésre, valamint élenjár a hatékony és intelligens szállítási megoldások, illetve innovációk fejlesztésében. Több mint 3500 kutatója dolgozik az abszolút élvonalban, valamint a jövő szempontjából kulcsfontosságú olyan területeken, mint az alternatív üzemanyagok, a hálózatba kapcsolhatóság, az önvezető járművek és az elektromos hajtások. A cél a széles körű szakértelem fenntartása, illetve további fejlesztése, biztosítva a Scania járműipari vezető pozíciójának megőrzését.

A Nobel Media, a Nobel Sphere egyik tagja, ösztönző rendezvényeken, a digitális médián és az Alfred Nobel örökségéhez, illetve a Nobel-díjjal kitüntetettek vívmányaihoz kapcsolódó különleges kiállításokon, valamint tevékenységeken keresztül lehetővé teszi, hogy világszerte emberek millióit érjen el a Nobel-díj.

„Minden tevékenységünkkel, például digitális kommunikációnkkal és világszerte tartott értekezleteinkkel, törekszünk ösztönözni az embereket az élethosszig tartó tanulásra és arra, hogy Alfred Nobel látomásával, illetve örökségével összhangban foglalkozzanak a tudománnyal, a kutatással, az oktatással, a békével és az irodalommal. A Scania olyan partnerünk, amely osztozik az erőfeszítéseinkben, hogy ajtót nyissunk a mai és a jövőbeli generációknak a tanulásra, a

gondolkodásra és a felfedezésre” – mondta Mattias Fyrenius, a Nobel Media elnökvezérigazgatója. „A Nobel Media nemzetközi partnereként a Scania részt vehet konferenciákon, előadásokon, kerekasztal-beszélgetéseken, kiállításokon és számos más nemzetközi fórumon, ahonnan ihletet meríthetünk, illetve ahol kapcsolatokat építhetünk. Új lehetőségeket kapunk, hogy nemzetközi kutatókkal és tudósokkal találkozhassunk, illetve értekezhessünk olyan jelentős kérdésekről, amelyek világszerte hatással vannak az emberek életére. Meggyőződésem, hogy ez serkenti majd az innovációt és a kreativitást a saját szervezetünkön belül” – összegezte Erik Ljungberg.

A Nobel Media ismereteket terjeszt a Nobel-díjjal kitüntetett vívmányokról, és Alfred Nobel látomásával, valamint örökségével összhangban fokozza az érdeklődést a tudomány, az irodalom, illetve a béke iránt. A vállalat világszerte több millió embert ér el kiváló minőségű produkcióin keresztül: ezek a Nobel-díj hivatalos digitális csatornái, a Nobel-díj Koncert, valamint a Nobeldíjjal kitüntetettek részvételével tartott földrészek közötti, ösztönző előadások rendezvénysorozata. A vállalat a Nobel-díj átadásának ünnepségéhez kapcsolódóan kiadói engedélyek, valamint felvétel-készítési és élő közvetítési jogok portfólióját is kezeli.

(Forrás:gepjarmuszektor.hu/Fotó:scania.hu)