Közölték: fontos jellemzője a szolgáltatásnak, hogy az applikáció által a rendeléskor kalkulált viteldíjnál csak vis major esetén kell többet fizetni. Ha nem befolyásolhatatlan tényezők játszanak közre a fuvardíj növekedésében, akkor csak az előre ajánlott ár kerül levonásra az utas kártyájáról.
A modern online rendszer mellett a Taximnak lesz hagyományos diszpécser központja is, így a konzervatívabb megoldásokat előnyben részesítők vonalas számon is rendelhetnek autókat.
Közölték azt is, hogy az utasok elégedettsége miatt a cég vezetői kiemelt fontosságúnak tartják a modern gondolkodású, fiatalos sofőrgárdát, mivel a piacon csak az emberi tényezők és az alkalmazások tesznek igazán különbséget a szolgáltatók között. Mivel a vevőelégedettségért a legtöbbet a volán mögött ülők tehetnek, a Taximnál nagy hangsúlyt fektetnek a kollégák kiválasztására, oktatására és megtartására.
(Forrás:gepjarmuszektor.hu, mti/Fotó:mti, pixabay)